Monday 1 April 2013

Սեր երկուսի համար


Դու ամեն օր պատկերացնում ես այդ պահը, մեկ առ մեկ ընտրում բոլոր բառերը, փորձում ես հասկանալ, թե ինչ խոսքեր են անհրաժեշտ՝ քո զգացմունքի խորությունը նրան փոխանցելու համար, բայց՝ ապարդյուն:

Իսկական սերը միշտ էլ դժվար է խոստովանել…..

Թեկուզ նրան անվերադարձ կորցնելու վտանգը քեզ ստիպում է լռել: Հասկանում ես, որ իսկական սիրո ու տառապանքի միջև հավասարության նշան է դրված տիեզերքի արարման հենց սկզբից: Ու դու շարունակում ես լուռ տառապել: Ամեն օր պատահաբար հանդիպում ես նրան փողոցում, ու պատահական անցորդի պես բարևում անտարբեր: Բայց ինչքա՜ն կյանք կա հայացքի մեջ, որ դու փախցնում եմ ամեն օր նույն այդ փողոցում, որտեղ մանկության տարիներին խաղացել եք իրար հետ:

 Մանկության հուշերը քո գիշերային տառապանքների միակ մխիթարանքն են երևի…

Փորձում ես սեր գտնել ուրիշների գրկում, տառապանքդ խեղդել կրքոտ համբույրների ու խելագար տռփանքի մեջ, բայց՝ ապարդյուն:
Դու նորից հանդիպում ես նրան ձեր մանկության փողոցում, ու հոգիդ տակնուվրա է լինում:  Դու փորձում ես ձևացնել, թե չես նկատում, ու դարձել ես անտարբեր նրա գոյության հանդեպ: Բայց նա բարևում ու գրկում է քեզ.

-Ողջույն, այ կորած: Էլի մենությանդ գի՞րկն ես ընկեր:

Ուզում ես ծնկի գալ նրա առջև, փարվել ոտքերին ու հեկեկալ, դուրս թափել ներսիդ ողջ դառնությունը:   

- Կներես, բայց շտապում եմ:

Միայն հիմարը կարող էր այդպես վարվել: Իսկ այդ հիմարը դու ես:
Որոշում ես անանուն մի նամակ գրել ու պատմել քո սիրո ու տառապանքի մասին: Գրում ես երկար, մեկ առ մեկ ընտրելով բոլոր բառերը, բառեր որոնք կպատմեն քո իրական ու հավիտյան սիրո մասին:
Ու կրկին, ձեր մանկության փողոցում դուք պատահմամբ հանդիպում եք: Համարձակ քայլերով մոտենում ես, նամակը մեկնում նրան:

-         Ինձ խնդրեցին փոխանցել:

Նա ժպտում է, վերցնում իրեն պարզած նամակը:

-         Դու այդպես էլ չսովորեցիր խաբել, գոնե ինձ: Գիտեմ, թե ինչ ես գրել նամակում: գիտեմ, որ պատմել ես քո սիրո մասին, մեկ առ մեկ ընտրեով բառերը՝ ընդգծելու համար քո զգացմունքի խորությունն ու անկեղծությունը: Գիտեմ, որ երկար պատկերացրել ես այս պահը, բայց այլ կերպ: Գիտեմ նաև, որ բոլոր տղաներդ մտածում եք, թե իրական սեր զգալու ու տառապելու շնորհքը միայն ձեզ է տրված, այն էլ ի վերուստ: Իսկական սերը երբեք չի տրվում մեկին: Այն չի կարող լինել անպատասխան: 

No comments: